egy tipikus svédországi piálás története (vigyázat, nagyon durva!)

ugyebár svédországban kizárólag az állami italboltban lehet normális alkoholhoz jutni.

a nyitvatartás nem igazán alkoholista-barát: hétköznapokon 10-19h, szombaton 10-15h-ig.

péntek este megkívántunk egy pohár bort. nem volt itthon, úgyhogy nem ittunk. másnap családi program adódott, vásárlás, főzés, gyermek táncra hurcolása. mire észbe kaptam már bezárt a systembolaget. a szombat este és a vasárnap is szárazon telt hát, pedig már vége a novembernek.

az egyik mai zsákmány

ma hazaértem a melóból, gyorsan megvacsoráztam és 18:40-kor kivágtattam a szaküzletbe. 10 perccel a zárás előtt zihálva beestem a boltba és a hétvégi elhatározásomnak megfelelően vásároltam 3 üveg bort. (az igazsághoz hozzá tartozik, hogy a nagy sóvárgás közepette annyira elragadtattam magam, hogy megfogadtam: 5 üveget vételezek hétfőn és mindig újra töltöm, amikor 2-re csappan a készlet)

igazi férfinak éreztem magam, ahogy a hőn áhított zsákmánnyal hazatértem. be is hűtöttem legott egy finom új-zélandi boulder bank-ot.

a helyzet az, hogy most viszont egyáltalán nem kívánok bort. és más alkoholt sem…

 

 

 

4 gondolat “egy tipikus svédországi piálás története (vigyázat, nagyon durva!)” bejegyzéshez

  1. majd mondd meg, hogy finom volt-e a bor?
    mondjuk marlborough szavinyóból még nem ittunk rosszat, szóval viszonylag biztonságos kijelenteni, hogy jó lesz

  2. Visszajelzés: diverzitás, svédasztal, sci-fi, mozi, star wars és globalizáció - Podcast Gyűjtő

Hozzászólás