marabu csokis philadelphia sajtkrém

egy nagy ínyenc ismerősömtől már korábban hallottam, hogy valami fejlett országban evett milka csokis philadelphia sajtot.

ez a dolog már akkor rendkívüli módon felizgatott, és most végre svédországban is megjelent a termék itteni piacra hangolt változata, amelyben marabu csoki van (ez is kraft foods brand, mint a milka csak svéd).

20121104-180652.jpg

sajtos csokikrém vagy csokis sajtkrém?

20121104-180701.jpg

krémes állag

ma sikerült megkaparintani a cuccot, és hazaérve azonnal érzékszervi bírálat alá vettük. 

20121104-180708.jpg

7,5 perccel a felbontás után

nem kellett csalódnunk, nagyon ízlett az áru. egyszerre támadt az édes tejcsoki és a savanykás sajt, ami sikeresen levett minket a lábunkról.

mondjuk szalámi alá nem ezt kenném, de ajánlom szeretettel!

Reklámok

14 gondolat “marabu csokis philadelphia sajtkrém” bejegyzéshez

  1. ez így nem érvényes!!!! most összefut a nyál a számban, lemegyek a Robydzsíbe és legfeljebb veszek egy Nádudvari magyaros sajtkrémet és egy tábla Milkát és összekeverem…háááát, nem tudom, bátor vagyok-e ennyire. Kérem a hasonló írások mellőzését! :)))

  2. Szerény véleményem szerint totál Mese sajt íze van…már ha emlékszel rá 🙂 Nagyon keveseknek jött be anno, mondjuk nekem igen.

  3. Huh, sajtos csoki?Valahogy nekem nem jön így be, még leírás alapján se.Meg vannak ezek az új, rettenetes csokiízesítések, hogy mentolos, csilis, meg a rák tudja.Komolyan mondom, már csak a fokhagymás, kolbászos csoki “hiányzik”… 😀 A rendes Milka csoki, na az kéne ide, de valamiért ezek a marhák nem hozzák be az országba.A Marabu csokikat meg már unom…Még a Lendliben lehet kapni 1-2 értelmes csokifajtát, azokon tengődöm jobbára.Vagy ha valaki jön-megy Európába/ból, akkor azokkal hozatunk…
    Ja, nem tudsz véletlen magyar hal-forrást itt Stokiban, környékén?Mondjuk pontyra gondolnék, karácsonyi halászléhez, de eddig nem sikerült szerezni.Állítólag a Hötorgeten talán lehet rendelni és hozzák…De ezt is csak úgy hallomásból tudom.

  4. Én már ettem a németeknél a Milkásat. Vártam, hogy itt is megjelenik, mivel mindenfélét lehet kapni, csak ezt nem. Most itt van, Marabuval. Nem tudom miért van, hogy Milka csokit se árulnak, valamiért haragszanak rá.
    Én egyébként palacsintába szoktam kenni. Isteni!!!!

    • a milka és a marabu is a kraft foods tulajdonában van, ha jól tudom.

      szerintem csak annyiról van szó, hogy asvéd piacon nem akarják, hogy amilka kannibalizálja a már jól bejáratott hazai marabu márkát, ami kb. egy árszintű csoki. csak a milka kínálatának sokszínűségét hiánolom. én arra tippelnék, hogy hamarosan újabb marabu termékek fognak megjelenni.

      legalábbis remélem!

Vélemény, hozzászólás?

