pesten nagyon kivoltam mindig, hogy kizárólag kéretlen reklámokkal (ún. fizikai spam) és sárga csekkekkel volt tele a postaláda.
hiába írtad ki, hogy “reklámot nem kérek, köszi!” a kézbesítő leszarta, és jól elárasztott papírhulladékkal.
itt viszont egyelőre úgy látom, hogy működik a kommunikáció a kihordó legényekkel.
persze itt is küldenek csekkeket, ami ugyan fehér, de be kell fizetni viszont a reklám nem annyira kéretlen, inkább direkt.
a svéd marketingesek valahogy jobban céloznak, mert rendszeresen kapunk pelenka, bébiétel, babafotózás és egyéb nem túl haszontalan kedvezményes kuponokat. továbbá az ica is folyamatosan bombáz minket a kedvezményekkel, illetve az ajándékutalványokkal.
szinte megjön az embernek a kedve, hogy elköltse a pénzét, hiszen úgyis szükség van a fenti dolgok túlnyomó többségére, akkor már kellemesebb akár 25%-os kedvezménnyel megvenni ezeket.
és ami a mai napig lenyűgöz, hogy a régi pecóba küldött levelek is megérkeznek, hiszen bejelentettük a lakcímváltozást.
Igen, csak megerősíteni tudom én is.Amióta kiirtam, hogy köszi ne, azóta nem jön semmi reklám.Ami viszont idegesít, hogy sokszor telefonálnak mindenféle ismeretlen számról naponta akár 8-10szer is. Nem szoktam felvenni őket, csak lecsekkolom a neten, és sokszor kiderül, hogy marketinges cégek ezek.Hát az anyjuk vasporos valagát az összesnek, és akkor még finom voltam.
azért a 8-10/nap igen extrém. és én sem csípem, ha hívogatnak. de egyelőre nem teszik. kopp-kopp…
Extrémnek extrém, de nem mondanám, ha nem lenne.Oké, persze nincsen minden nap ez a církusz, de havonta egyszer-kétszer igen.Úgy látszik én minden rosszból a többszörösét fogom ki mint más
Visszajelzés: jé, egy jégkaparó! – kereatív reklám | bezzeg a svédek!
lehetetlen az adast a reklamtol követni nem kerek reklamot