nyertem?

van ez a triss kaparós sorsjegy itt svédországban, amit néha-néha veszek amikor eszembe jut, hogy milyen jó lenne egymillió koronát nyerni egy 30-ba kerülő szelvénnyel. a főnyeremény meg maga lenne az álom: akár 100 ezer korona havonta 25 éven keresztül. nem fakadnák sírva!

persze tudom, hogy az esélyeim szabad szemmel nem láthatók és ez az egész téma reménytelen. DE néha meggyőzöm magam egy impulzusvásárlás erejéig azzal a verhetetlen érvvel, hogy tuti nem nyerek, ha sosem veszek egyetlen sorsjegyet sem.

hány darab nyerő sorsjegy van összesen?

nyertem már többször kisebb összegeket, de nyilván hosszú távon a bank kaszál. nem érzem magam átverve, de azért a 30 koronás nyeremény szerintem már határeset.

azt hiszem, hogy nyertem valamit, de valójában csak visszakap(hat)om a befektetett összeget.

már látom is a lelki szemeim előtt a jelenetet, hogy visszaviszem a “nyertes” szelvényt és visszafogott ujjongás közepette kikérem a pénztárban a lét.

szerinted hányszor látott már ilyet a pénztáros? biztosan csak pislogna, mert gondolom ilyenkor mindenki kér egy új sorsjegyet inkább, hogy azzal végre tényleg elveszíthesse a 30 koronáját…

javasolnám a svenska spel-nek, hogy változtassák meg a legalacsonyabb összegű szelvényt erre:

újra húzhat!

2 gondolat “nyertem?” bejegyzéshez

  1. Visszajelzés: nyertem? - Podcast Gyűjtő

Hozzászólás