a svédek igen kifinomult rendszereket és szokásokat fejlesztettek ki a sorbanállás evolúciójának évtizedei alatt, amelyeket már nagyjából magamévá tettem. ma azonban sikerült valami újjal találkoznom, s ennek instant rajongója lettem.
a biztosító ügyfélszolgálatában a robot azt mondta, hogy sorba állított, de ha nem karok várni, akkor nyomjam meg az 1-est, s majd visszahívnak amikor rám kerül a sor. én követtem a parancsot, mire a gép beolvasta a számom amiről hívtam őket, s egy újabb gombnyomással megerősítettem, hogy erre csörögjenek.
most várom a csodát…
Müködik 🙂 hidd el.
és tényleg
nem egyedi eset 🙂
Udv a visszahivottak klubbjaban 🙂 (en a Vårdcentralunknal hagyatkozok a robotra ilyen téren)
fantasztikus nem?
Imádom. Illetve teljesen fel vagyok háborodva azokon a telefonos sorokon/robotokon amik nem ajalnlják fel ezt az opciót 😀
Visszajelzés: telefonos sorbanállás - Podcast Gyűjtő