az elégedett ügyfél

a történet röviden, hogy a mobilszám, amit használok évek óta a feleségem nevén van és ezen szerettem volna változtatni.

ez egy jogi ügylet, úgyhogy le kellett tölteni egy nyomtatványt a comviq oldaláról, kitölteni (előző tulaj, új tulaj, dátum, aláírás – elég egyszerű) és postán beküldeni.

pénteken este 7-kor adtam postára az alábbi bélyeg segítségével és hétfőn délután fél 4-kor jött az sms a szolgáltatótól, hogy a szám a nevemre van írva.

hello swedish post #postnord #stamp #rainbow

A post shared by bandirepublic (@bandirepublic) on

csak ennyit akartam mondani, köszönöm

persze mi mást várhattam volna egy cégtől, akinek ilyen rekláma van pl:

Advertisements

9 gondolat “az elégedett ügyfél” bejegyzéshez

  1. Igaz az hogy megszunt a legtöbb postafiok nalatok leepites miatt es a level csomag atvetel a legközelebbi kaja/dohanyboltban törtenik, valamint a bankok sem igen foglalkoznak keszpenzes ki/befizetessel ?

      • Egy vándor-díj, amikor én megkaptam a jelölést nekem is lehetőségem volt jelölni általam kedvelt Blogokat. Mivel nagyon szeretem az írásaidat, és a svédországi kalandozásom előtt remek alapokat teremtett számomra és azóta is örömmel követem, mindenképpen szerettem volna, ha a Tiéd egyik 🙂 Ha érdekelnek a részletek majd nézd meg a linket, amit küldtem 😉 Nem egy hatalmas kitüntetés, de nekem viszonylag friss bloggernek feldobta a napomat 🙂

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s