munka szerződés, bürokrácia, pecsét helye II.

az történt, hogy a határozott idejű munkaszerződésem szeptember közepéig szólt, amit egy határozatlan idejű váltott fel. ez így önmagában egy örömteli hír, viszont a bennem lakó kelet-európai rögtön gyanakodni kezdett.

mi lesz most a köztes 2 hétben? milyen alalpon fogok fizetést kapni? hogyan lesz folytonos az alkalmazotti jogviszonyom? milyen új szerződést kell kötni és képes lesz-e erre a hr ilyen rövid időn belül?

aktívan paráztam, kétségbe esve, lappangó gyomor görccsel rohangáltam a főnököm és a személyzeti osztály között. utóbbi a problémám hallatán megvakarta a fejét és azt kérdezte, hogy nekem ok-e, ha csak kézzel átírják a még érvényben lévő szerződésem. az ígéret szerint a bérszámfejtés, a járulékok fizetése és minden egyéb el lesz intézve.

szemem kerekre nyílt, de ők biztosan jobban tudják. bevittem másnap a régi papíromat és ezt kaptam vissza:

image

na szerinted mi történt ezután a nagy multinál?

semmi! minden ment tovább a megbeszélt módon és a szereplők azóta is boldogan élnek, ha meg nem haltak.

csak egy dolgot nem értek: hol a francban van a pecsét?!

Reklámok

5 gondolat “munka szerződés, bürokrácia, pecsét helye II.” bejegyzéshez

  1. Amióta itt vagyok én még pecsétet nem láttam, pedig kórházban dolgozom. Még pecsétszám sincs… mégis él és virul mindenki. 🙂

  2. Svédország is Kelet-Európa nem? Csak Magyarország Közép-kelet, míg Svédország Észak-kelet. Lehet én tudom rosszul, de értem mire gondolt. Pecsét nélkül érdekes, így bárki azt és akkor ír át amikor akar. Lényeg, hogy náluk működik. Gondolom fel sem merül, hogy valaki hamisíthat, bár ezt azért kétlem, hogy ott soha senki nem hamisít semmit.

Vélemény, hozzászólás?

