újra tavasz, séta, sjöstaden, cumifa

3 gondolat “újra tavasz, séta, sjöstaden, cumifa” bejegyzéshez

  1. Mennyi fa… Az egyik képen még a teraszra is ültettek. A net-en sok helyen olvastam hogy Stockholm nagyon is ”zöld-város”. Te hogy látod ezt? (mondjuk Pesthez képest)

    • ironikusan vagy tenylegesen allitod ezt?

      a fotokon szereplo kornyek egy viszonlylag uj projekt ami egy elhagyatott volt gyarteruleten epult. egyebkent meg azt mondjak, h stockholm 1/3 zold, 1/3 viz s 1/3 beepitve. szubjektive is nagyon zoldnek erzem a varost. mindenhol kb van egy kis to, a levego szuper. nagyon jokat lehet setalni.

      mi ujlipotvarosban laktunk, ahol meg lehetett fulladni a szmogtol, s az egyetlen zold terulet a tulzsufolt szt. istvan park. nem hianyzik, hogy gyerekkel ott setalgassak…

      • Ténylegesen kérdeztem, mivel életemben 2 szer ha jártam Budapesten és akkor is inkább a Margitszigeten és paneles betonrengeteg környékén voltam (rokon látogatás). Azért kértem hogy hasonlítsd össze a kettő mert te ott éltél és hát csak jobban összetudod hasonlítani a kettőt. Tack så mycket för svar 🙂

Vélemény, hozzászólás?

