aladdin és experimentális piackutatás

a svéd popkultúra alapjainak megismeréséhez szervesen hozzátartozik a marabou csodás termékének, az aladdinnak a megkóstolása.

image

ez kb. olyan szintű cucc, mint nálunk a bonbon meggy, amit egyébként jómagam nem kultiválok ellentétben a fent citált termékkel.

nos az aladdin 2 szinten kínál szinte mindent; a sötét és a tejcsoki parlinék igazságosan osztoznak a fél kilós doboz űrtarta(l)mán.

engem például nagyon zavar, amikor a feleségem valaki kieszi a kedvenceit, és még mielőtt elfogyna a felső réteg már megy rá az alsóra, ahol folytatja a szelektív nassolást.

modják is, hogy fontos személyiség jegyekre lehet következtetni abból, hogy hogyan eszel meg egy dobos tortát. a finom falatot megspórold-e a végére vagy egyból azzal kezdesz – netán beosztod minden harapáshoz.

nos ma a munkahelyemen kiraktak egy dobozzal a közösbe. a mellékelt ábra tanúsága szerint sokan mások sem szeretik az étcsokiba vont egyedeket. az összes tejcsokis eltűnt gyakorlatilag, ami azért elgondolkodtatna, ha termékfejlesztő lennék vagy willy wonka lennék.

ezt a tényállást azonban idejében felismerte a svéd csokigyár és kijöttek az aladdin tejcsokis megfelelőjével, amit egyszerően csak paradis-nak neveztek el:

paradis

Reklámok

7 gondolat “aladdin és experimentális piackutatás” bejegyzéshez

  1. Én anno az elso karacsonyi hazalatogatas alkalmaval mindenkit fuggove tettem mind az Aladdinnal, mind a Paradis-al. Azota is mindenki ezért a bonbonért nyáladzik…ööö…akarom mondani sóvárog.

  2. Én imádom az étcsokit, itt meg minden tej. A finnek nagy márkája a Fazer, hát a sima szeletcsokijaik – szerintem – nagyon fantáziátlanok. A legtöbb tejcsoki és olyan kemény, hogy beletörik a fogam. Nemrég kaptam valakitől egy ilyen kétemeletes bonbont, na, az már egész jó volt. (A férjem egyáltalán nem eszik csokit, úgyhogy betoltam mind a két emeletet egyedül. 😉 ) A finnek csendes ellenszenvvel viseltetnek a svédek iránt :D, úgyhogy itthon nem nagyon merem reklámozni, de ez a svéd Marabou nekem sokkal jobban bejön. Főleg a kekszeik. Mmm… Kicsit mindig lelkifurdalásom van, hogy csokiéhségemmel nem támogatom a finn gazdaságot, de szerintem ahhoz még kicsit finomítaniuk kellene a kínálaton. 😀 😀

Vélemény, hozzászólás?

