kulcszavak ’13: nemzeti pop up streetfood store és kézműves sör

budapest skandináv turista félszemmel

bandirepublic

az elmúlt egy évet stockholmban töltöttem, így az időközben lezajlott budapesti változásokat, megjelenő trendeket friss szemmel, egycsapásra érzékelem.

miközben a nemzetközi viszonylatban is sokatlátott barátommal jártuk a belvárost megállapitottuk, hogy a magyarnak szüksége van kulcsszavakra, tematizálni kell a közbeszédet, ugyebár.

nos az első este után már egyértelműen kirajzolódott a cimben szereplő szavak erős felülreprezentáltsága. tisztára, mint a 80-as években, amikor minden turbo volt.

kézműves mozgalom

először is az ország gazdasági helyzetét tekintve

View original post 400 további szó

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s