jé, egy jégkaparó! – kreatív reklám

nem is tudom eldönteni, hogy mi zavar jobban: ha teletömik a postaládánkat kéretlen levéllel, vagy ha a kocsi szélvédőjét spamelik szét.

az utóbbi esetben persze mindig akkor veszem észre, hogy egy-két haszontalan papírcetli van az ablaktörlő alatt, amikor már beültem. ráadásul sokszor ronggyá ázik a cucc, hogy még nehezebb legyen tőle megszabadulni.

20130116-071850.jpg

nyilván sosem vásároltam még semmit ilyen ösztönzés alapján, mert legtöbbször el sem olvasom a hírdetést, csak gyűjtögetem a hulladékot a kocsiban mielőtt a megszabadulnék tőle.

a téli autózás egyik alap kelléke a jégkaparó. itt svédországban nem árt, ha van masszív lapátod is. legalábbis nem ártott volna a múltkor,

mert akkor el tudtam volna indulni a ház elől 2 járókelő segítsége nélkül is. mielőtt megérkezett a felmentő sereg próbáltam a jéggé fagyott hótorlaszt eltűntetni a kerék elől a korábban okosan és körültekintően beszerzett hősöprűvel egybekötött jégkaparóval.

az eredmény lehangoló volt; az egyetlen sikerem abban állt, hogy eltörtem az eszközt. azóta reggelenként alig látok ki az ablakon, miután a körmöm és a jégkaparó földi maradványa segítségével levakarom a szélvédőt. ez a helyzet nem igazán növeli a biztonságérzetemet és a környék gyalogosaiért is aggódom.

20130116-071620

szóval már nagy szükségem volt egy jó jégvakaróra. tegnap munka után éppen készültem megkeresni a kocsit a nagy hóbuckák alatt a parkolóban, amikor a kilincsnél egy furcsa tárgyat találtam (lásd a fenti ábrát).

nem a hagyományos papírcetlivel próbált becsalogatni a dtc konditerem marketingese edzeni, hanem egy hasznos (reklám)tárgyat ajándékoztak nekem.

ennek több kézenfekvő előnye is van:

  • nem bosszantottak fel,
  • nem dobtam azonnal a kukába a kéretlen reklámot,
  • van egy tök jó jégkaparóm,
  • a blogomon népszerűsítem tovább az oldalukat,
  • lehet, hogy most nem érdekel az ajánlatuk, de évekig a kocsiban lesz az elérhetőségük, mindig szem előtt – főleg télen.

ezt hívom én win-win szituációnak. s vajon mennyibe kerülhetett egy ilyen műanyag lap feliratozva? gondolom fillérekbe…

már csak egy reklámlapátra várok!

7 gondolat “jé, egy jégkaparó! – kreatív reklám” bejegyzéshez

  1. Jaja, ez ötletes dolog.Itt kint kaptál már szélvédőreklámot? Én csak otthon, és akkor a legjobb, ha nyáron szarrá ázik a zivatarban, majd az egész massza ráég az ezt követő 40 fokban…hurrá.

    Nem kötözködésképp, de ha elforgattad volna a képet, vagy csak magát a kaparót az asztalon fotózás előtt, az nem nézett volna ki jobban? 😀 Az olvasók nem kapnának nyakzsábát…

  2. Mikor olvastam ezt, baromira irigykedtem, mert mi az otthonról megmaradt Platform áruház tagsági kártyánkkal kapartunk eddig. De ma teleszórták az utcánkat cuki virágmintás kaparóval, valami ingatlanügynökség reklámja volt, pont ahogy mondtad, az ablakba tűzve.

  3. Visszajelzés: hasznos reklám | bezzeg a svédek!

  4. Visszajelzés: svéd nemzeti érzelmű reklámhordozó és foci | bezzeg a svédek!

Vélemény, hozzászólás?

