szöges gumi bringára és másra

azon simán túltettem magam, hogy a kocsinkon szöges a téli gumi. az élet nem állhat meg azért, mert hó van!

mivel a skandináv élet nélkülözhetetlen, mindennapi eszköze a bringa így az sem állhat le. ezért fejlesztették ki az alábbi képen is látható szöges gumit kerékpárokra.

20121208-204131.jpg

biciklit karácsonyra?

ezen már picit csodálkoztam, de a szerdai hóviharban megnyugodtam, hogy ez itt tényleg szükséges, mert a népek akkor is cangával tolták, amikor én gyalog nem bírtam kijutni a házunkból. szóval ez itt normális. ok.

20121209-071900.jpg

az idei első komoly hóvihar után

errefelé a kerékpározáshoz hasonló népbetegség a

futás. tényleg majdnem mindenki fut. a közepesen pohos és elhízott kollegám mondjuk 10 kilométereket futkároz gond nélkül állítása szerint, miközben nekem már 500 méter után szúr az oldalam és a fejem leszakad.

a munkahelyemen például futókör alakult és egy héten többször délben kiugranak az erdőbe lekocogni egy laza tízest, avagy mil-t, ahogy ők mondják. ez már több szempontból önmagában is elképesztő.

a héten pont összefutottam a csapat egyik tagjával, akinek gyanús hangokat adott ki a futócipője az aula padlózatán. amikor csodálkozva kérdőre vontam, ő csak egy laza mozdulattal megmutatta a talpát, és annyit mondott: “welcome to sweden!”

szöges futócipő. hát persze.

szöges futócipő. hát persze.

4 gondolat “szöges gumi bringára és másra” bejegyzéshez

  1. Én vettem, fent Lulujóban használtam is, működik.Fél éves tél alatt nem haszontalan dolog.Talán még babakocsira is lehet kapni… 😀

  2. Visszajelzés: láttál már vikinget tangában? | bezzeg a svédek!

Vélemény, hozzászólás?

