a mai guberálás

már írtam részletesen a svédországi szelektív hulladékgyűjtésről, és bemutattam a házunkhoz tartozó szemét tárolóról, ami olyan, de olyan frankó, hogy akár be is költöznék.

ma is arra jártam, és a háztartási gépek szekcióban egy iMac-et találtam, amit azért még kukában sosem láttam…

20121021-122108.jpg

20121021-123716.jpg

8 gondolat “a mai guberálás” bejegyzéshez

  1. Haha, igen, vannak néha érdekes dolgok, és az a röhej, hogy lehet, hogy csak megunták, vagy van valami nüansznyi rejtett hibája.Viszont ha nem ért hozzá, mert mondjuk halbiológus, és beadná a szervízbe, akkor meg a horribilis óradíjak miatt kiszámláznának neki egy akkora összeget, mint egy működő ilyen értéke, szorozva 3-mal…Vagyis megérkeztünk a fogyasztói társadalomhoz: vedd meg, 3 év múlva dobd el, vegyél másikat.Ezt nagyon utálom ebben az országban… }:-[[ Lassan már csak autót (de azt is csak egy 10 éves korig) meg lakást, házat éri meg javíttatni…

    • én is halbiológus vagyok, uh nemtom. és csak egy pillanatra gondolkodtam el azon, hogy elhozzam, de inkább nem tettem.

      nem is csípem a mac cuccokat, meg már itthon is van egy fölösleges desktop…

  2. Amúgy pont nemrég nézegettem bringákat láttam a blocketen. Volt egy,valami 300 koronáért.Kiderült hogy lukas az egyik gumija, és szakadt az egyik fékbowdenje. Ránézésre olyan 1000 korona lehet egy olyan, ha mindene működik.Belegondoltam, ha betolja a tulaj egy szervízbe, ott legalább egy 500 a munkadíj, mondjuk egy óra; és a gumi, bowden is lenne egy másik 500.Akkor meg télleg minek…Csak hát ez nincs így jól, én továbbra is ezt vallom.
    Mondjuk én lehet, hogy megcsináltam volna magamnak fillérekért, bowdenem van, gumit lehet ragasztani is., de messze is volt, meg annyira nincs szükség rá.

    • ja, bringát én is elbütykölgetnék, de egy imac meghaladja a képességeimet. meg nincs is rá szükségem…

      furcsa, hogy nekünk ez a fogyasztói kultúra mennyire furcsa, de mégis valahogy jobban dübörög a gazdaság errefelé…

  3. Helló!

    Csak most találtam meg a blogodat és egyszerűen nagyon jó!

    De a témára visszatérve : Mi baja volt az iMac-nek,hogy kidobták?
    Csak nem valami kb. 20-50 SEK körüli értékű alkatrész ?! 🙂

    Norvégül tudok egy picit ezért így köszönök el tőled:
    Ha det bra!

    En Isbjörn fan.

    • hello, örülök, hogy olvasol.

      a macnak meg ha tudnám mi baja lenne, akkor tán elhoztam volna. de én csak egy egyszerű júzer vagyok, aki ráadásul nemigen bírt megbarátkozni a mac OS-szel.

Vélemény, hozzászólás?

