beszóltam banksy-nek

úgy esett, hogy tegnap a belvárosban császkálva belebotlottam a kedvenc street art művészem, banksy mini kiállításába a hötorget-en lévő konserthuset előterében.

20120805-174636.jpg
nehéz dolog a főleg utcára készült műveket bekeretezve, egy gyönyörű art nouveau épület halljában befogadni,de azért örültem, hogy láthattam néhány kedvencet “élőben” is.
20120805-174704.jpg

20120805-174721.jpg
a tárlat mellett ott állt egy üzenőtábla is, ahol a méig ismeretlen művésznek lehetett üzenni. nem voltam rest megírni neki, hogy: KEEP IT REAL!

20120805-174754.jpg

 

 

 

3 gondolat “beszóltam banksy-nek” bejegyzéshez

Vélemény, hozzászólás?

