a postakocsi rejtélye

a múltkor láttam egy postás autót statikus állapotban, és csodálkozva állapítottam meg, hogy a megszokottal ellentétben a kormánykerék a jobb oldalon van. a vezető ülés mellett pedig egy tárolórekesz van kialakítva a normál vezetőülés helyén, tehát a kocsi egyszemélyes.

láttam én már otthon jobbkormányos unimog utcaseprő kocsit, úgyhogy gondoltam, hogy itt valami furfang van. de tegnap végre sikerült elkapnom működés közben a dolgot.

a postás felnyomul a járdára:

20120716-200559.jpg
és menet közben bedobja az egységesített magassáú postaládákba a cuccot.

20120716-200611.jpg
vagy az éppen a ház előtt egerésző lakó kezébe nyomja, mint ahogyan ez velem és a képen látható szomszéddal is történt:

20120716-200635.jpg

hát így oldódott meg a postakocsi rejtélye.

Reklámok

2 gondolat “a postakocsi rejtélye” bejegyzéshez

  1. a kis praktikus svédek még arra is gondolnak – hogy a jópofa rövidnacis postások ne az úton keresztül közelítsék meg a postaládát, hanem rögtön a postaláda/járda oldalán landoljanak

Vélemény, hozzászólás?

