hurrá/baszki, van új melóm!

svéd adófizető lettem. hurrá! vagy mégsem?

bandirepublic

a megfelelő rész aláhuzandó. nos lássuk csak, melyik is a kettő közül?

lebegés

két hónapja mondtam fel az előző helyemen, ahol majd’ 6 évig gályáztam. az első 3 évben nagy reményekkel, aztán egyre csökkenő mértékű lelkesedéssel. sokat tanultam ott, begyűjtöttem számos pofont miközben egy master-t is behúztam. összességében nem panaszkodhatok.

zuhanás

a végére sajnos mégis keserű lett a szájíz, de a csalódottságomon hamar túltettem magam, mert rendkívüli módon feldobott az új, komfort zónán kívül eső élethelyzet. az akkori érzéseimet gyorsan le is jegyeztem, hogy később emlékezni tudjak az ihletett leki állapotra, amikor majd szükséegem lesz rá.

ma jött el az első alkalom, hogy újra el kellett olvasnom a magamnak írt üzenetet.

felszállás

na de ne szaladjunk ennyire előre! mi is törént a felmondás utáni 2 hónapban? letöltöttem a 45 nap felmondási időmet (mínusz a szabadság), a családommal szépen összepakoltuk a kis motyóinkat és elköltöztünk egy másik országba megnézni, mit hoz…

View original post 383 további szó

Vélemény, hozzászólás?

